Förskolan..

När jag kom och skulle hämta mina små hjärtan på förskolan idag såg jag direkt att allt inte var som vanligt. L stod och lekte helt själv ute på gården, händer aldrig annars. 
Jag går fram och säger "hej gumman mamma har kommit". Då tittar hon på mig med ledsna ögon och jag ser att hela ansiktet är rivet och på vissa ställen är det ljupa klösmärken. Jag går direkt fram till ansvarig fröken och frågar vad som hänt min dotter som svar får jag att något barn vart på henne men mer vet hon ej då dom ej kan ha koll på alla barn. 
När jag sedan pratar med L så berättar hon att det var en kille som klöst henne och försökt slita av henne håret och det var inte första gången. 
Som mamma blir jag väldigt ledsen man vill ju att ens barn ska vara trygga på förskolan medans man är på jobbet. Är sådant här verkligen ok?? Några min senare ser jag pojken som slagit och skadat min dotter gå hem med sin mamma. Jag bet ihop men nästa gång kommer jag nog ej göra det. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0