Veckan som varit...

Jag uppdaterar så ofta jag hinner men ibland kan jag bli lite lat med. Det händer fortfarande många saker varje dag fast det för detmesta ekar tomt i min blogg .. Här kommer lite bilder på vad veckan har bjudit på..
I lördags hade vi månadsdansen på linedancen då såg jag ut så här... 😊

Sen vidare hem till mamma och hade det väldigt trevligt drack och åt lite ...

I söndags målade vi hallen och satte upp en garderob...

I tisdags pysslade jag och tjejorna , slutade tidigt ...
målar med glitter pennor...

Jag och Linnea läser om abbe apa som bara hittar på massor med bus.

Its me .. I textilrummet på jobbet...

Jag försöker skapa lite konst i färg och form på jobbet...

Ja sin sagt händer saker gör det ska bara bli bättre på att uppdatera. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0