Kroatien resan..

 
 
 
 
 
 
I slutet på förra v kom vi hem och vi har haft det jätte härligt. haft runt 30-38c varmt . 
 
Lite bilder från veckorna :
 
 
Barnen fick en glass varje dag vid strsndbaren det var standard .. 😄
 
 
Vi åt nästan på resturang varje dag. Här är ett av våra favorit ställe . Papalina. 
 
Jag och min bror var ute och tog en springtur varannan dag kl 06. 
 
Vi gick ner till stranden vid 10 och upp igen vid 12. Badade och solade och satt under parasoll vid strandbaren. 
 
 
Vi målade med gatukritor då kom alla barn från husen brevid och hoppade på hagen... 😊
 
 
Barnen tyckte om att simma ut i det djupa tillsammans med sin morfar ...
 
Krabbor...
 
Strandölen 0,5 l
 
 
Vi har haft det bra. Skönt att komma iväg men också skönt att komma hem, nu är jag inne på min sista semestervecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0