Måndag!

Ny vecka och vädret är nu äntligen bra igen. Idag har vi solat och badat. Igår var vi iväg till en liten mysig stad som heter primosten på en dagsutflykt.
Kanske inte har berättat vilka som är med på denna resan. Det är Jag och J och våra barn samt min pappa som stannar ca 4 veckor. Så är Js föräldrar här på besök en vecka. Vi har en lägenhet ca 5 min från havet hur undrebart som helst! hyrt 2 bilar så åker runt till olika platser när vädret är bra :)
Just nu sitter jag och väntar på att pappa/morfar ska bli klar med maten och farfarn är med barnen, hur bra är inte det då =D.

Jag och min älskling igår på primosten..

regnet bara öser ner!!

Idag har vi riktigt regnväder ända från 01 inatt och fortsätter. Vi har det bra solar när solen är frame.. har hyrt bil och är ute och åker till lite olika ställen i närheten. just nu går det ej att ladda upp bilder men kommer väl en bildbomb när det väl går. Inte alltid det finns möjlighet till att komma ut på internet här.

härlig dag...

Idag gick vi och badade och solade tidigt.. gick lite längre på strandpromenaren och hamnade vid hotell resnik där dom hade solstolar och parasoll så barnen kunde sitta i skuggan..prefekt!
Nu sover Saga sin sovstund för dagen och Linnea leker "tåg" med klädnypor. :)

Kroatien...

Igår kom vi fram till Kroatien.. här är det växlande väder, allt från sol till regn och åska med blixtar. Vart och badat igår och idag, barnen tycker det är toppen. Linnea säger redan "mamma vi bor här nu".
internet åtkomsten är kass. får se om jag kan ladda ner någon bild snart.

Årjäng

Helgen som var har vi haft minisemester i Årjäng - sommarvik med några vänner . Bodde i stuga. Badade i pool och sjön och hade det hur mysigt och bra som helst och bäst av allt barnen älskart! Kommer lite bilder från vår helg..

Mini semester.

Då åker vi på mini semester till Årjäng - sommarvik. Ska bli roligt. Bo i stuga med några vänner. Finns även poolområde och sjö och en massa lekplatser.
Barnen sover gott i bilen...

Måndag...

Ja! då vände det äntligen för min lilla tjej och hon  är frisk, så skönt med friska glada barn. Idag har vi vart ute och promenerat och lekt hela dagen.

Barnakuten !!

Jaha då vart det barnakuten igen var där igår med L pga av att hon har ont /kramp i benen , magen och är hängig bara ligger i soffan helt slö. Dom trodde det var förstoppning men senare när vi kom hem vart hon lika slö igen och skriker gör hon. Nu ikväll åkte J och hans mamma upp med henne igen och må dom hitta vad det är denna gången . Mitt lilla lilla barn gör så ont i själen att se henne så sjuk. Vill ha tillbaks min friska glada spralliga busiga Linnea igen.

Onsdag...

Började morgonen med att försöka få i Linnea lite frukost , lyckades få i henne en 4dels macka. knappt ätit sen hon blev sjuk och det sitter tydligen i.
Iväg till dagis för att sen ta en promenad med J och saga i vagnen plus svägerskan med barn och hund . Hann inte långt innan den nya vagnen började krångla , DÄCKET. Åkte och reklamera den och väntar nu på ett nytt.

Senare kom mamma/mormor och syster /moster Vera på en fika. Nu ligger jag i sängen och tröstar ledsen L som har kramp i benet 4e dagen i rad..

Känner sig ledsen!

Att inte ha sovit knappt 1 h i streck på 3 veckor, 2 döttrar som bägge värgrar sova nattetid. En som inte ätit riktig mat på 1,5 vecka. då är inte humöret på topp fast man försöker hålla masken brister den och ut kommer vrål mot dom man älskar mest sin familj. Sliter hårt på förhållandet , en tråd som sakta blir tunnare tillslut går den av. Och det är precis så jag känner kommer hända med oss snart. Ibland behöver man avlasting från andra vänner,släkt. Så man kan ro om varandra , ta hand om kärleken, bara vara tillsammans själva för ett tag , hitta på något roligt. Ja man behöver det ibland. Vissa kan få barnvakt kan hitta på saker med varandra, andra får det inte . Och för oss är det de sisst nämda. Idag är bara en sådan dag jag vill borra ner huvudet i jorden som en strutts och stanna där!