Tredje advent...

 
Idag är det tredje advent och oj vad tiden går fort nu. Jag är redan i vecka 28. I fredags fick jag ett telefonsamtal av min bm som berättade att dom hade ringt från sjukhuset och sagt att jag skulle få kejsarsnitt ca 1 vecka innan bf. Så himla skönt, nu kan man äntligen slappna av. Så nu väntar jag bara på brevet med datumet, spännande :)
 
 
Har även skrivit lite julkort som jag måste skicka iväg snart. Egentligen hade jag tänkt skicka julkort med min söta lilla tomtenissa på, men det har inte blivit av att ta några sådana bilder, så der får bli nästa år med båda barnen istället :)
 
 
 
Linnea övningsgår med pappa... Träna och träna. Hon är jätte duktig och kan stå själv
och ta något steg, men är alldeles för feg min sötis. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0