Skrivit lista bb-väskan

 
 
 
 
Tyckte det var dags att börja skriva listan till bb-väskan iallafall, vet aldrig när man får tid med det och idag passade bra. Har ju vart på bb innan så vet vad som behövs inte inte. Dessutom är det samma sjukhus som sisst.
Blöjor och bindor och trosor och sånt där är helt onördigt att ta med det har dom där... 
 
Här är min lista, kommer vara borta ca 3 dygn då jag ska göra kejsarsnitt.
 
bb-väskan:
till mig.
 
  • Tofflor
  • Plattång
  • Hårtork
  • Värmeskydd
  • Linser
  • Linsvätska+kopp
  • Tandborste+tandkräm
  • Glasögon
  • Hårborste
  • Shampo+balsam
  • Duschtvål
  • Dator
  • Smink
  • Strumpor
  • Mjukisbyxor
  • Amnings-bh
  • Amningslinnen
  • Amnings tshirt
  • Tröja utan dragkedja
  • Amningskupor
  • Laddare till mobil
  • Lappen med blodgrupp
Till bebis Saga:
  • Pyjamas
  • Bodies
  • Byxor
  • Strumpor
  • Babyfilt
  • Napp
  • Tvättlappar
  • Mam nappflaska
  • Nan ersättning (om amningen inte skulle komma igång dom har semper på mölndal och det gillar inte små bebismagar)
Tror det var allt, om inte så har jag tid att komma på mer är ju 7 veckor kvar ca.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0