Studiedag

Idag hade barnen studiedag och jag fick vara ledig tillsammans med dom. 
Bara det att imorse när jag vaknade kände jag mig inte alls bra. Sådan himla huvudvärk och illamående och jag tänkte nej inte bli sjuk nu, tror jag mådde så pga av den himla solbränna jag fick igår kroppen fick en chock eller nått. 
Pina sig iordning , några kaffe koppar på de och jag kände mig bättre iallafall. Ringde syrran och frågade om vi fick komma på en visit . Tog bara vägen om skoaffären och köpte nya sandaler till Linnea. 
 
Lekplats i området där V bor.
 
promenerade en bra stund med Vera & Simon , så himla underbart väder ☀️.
 
Linnea leker och vi bygger torn i Sagas rum.
 
Imorgon bär de av på andra äventyr.
trevlig helg !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0