Längtar...

Längtar så tills bebis Saga kommer. Känner sparkarna mer och mer för varje dag som går, så fort man sätter en hand eller datorn el något på magen så får man en spark till svar, helt underbart.
Nu har vi äntligen fått tid hos doktorn i slutet på månaden för att diskutera kejsarsnitt och datum för det :)
Om jag får välja själv så hade jag valt den 13e mars . Då blir det precis 13 månader mellan Linnea och Saga. Och jag och Johan träffades den 13e för 8 år sen och förlovade oss den 13e för 2 år sen, så de är en bra siffra :)
 
 
 
 
 
Älskade lilla hjärtat bara ca 130 dagar kvar tills vi ses ...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Varför kejsarsnitt? Blev så nyfiken, men du behöver absolut inte svara om du inte vill :)

Svar: Jag hade en så svår förlossning med Linnea som slutade i urakut kejsarsnitt och det jag var med om då vill jag ej va med om igen, vågar inte. Och min bm förstod mig så fick tid hos doktorn med en gång.
lifeoftuvan.blogg.se

2012-11-04 @ 19:35:07
URL: http://SweetAngie.blogg.se
Postat av: Angelica

Ojdå! Då förstår jag att du inte vill riskera att det blir så igen! Så skönt att din bm förstod dig!! :)

2012-11-05 @ 19:49:53
URL: http://SweetAngie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0