Julig dag:)

Igår firade vi jul hos J's föräldrar. Jätte mysigt tillomed tomten kom förbi en sväng :) Linnea blev jätte blyg som aldrig händer ! Men släppte fort och hon började härma tomten med hohoho som han sa hela tiden, många klappar blev det . Saga däremot var bara intresserad av paket snöret " tomten släng dig i väggen jag har mina snören". Drog tomten i skägget en gång men det satt kvar som tur var:D
 
 
Idag ska jag försöka få tag i någon frisör mitt hår är katastrof och min frisör råkade precis bli sjukskriven , jag som bokade tid för 3 veckor sen för att vara helt säker men då står man utan iallafall. Tänkte klippa lugg inte rakt av utan lite snett och längre hoppas iallafall frisören förstår min förklaring hehe..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0