Onsdag..

Dagen började prick 05:30 med en Saga som inte ville sova mer då hade jag precis fått Linnea till att somna i vår säng efter flera timmars slit, Johan hade precis åkt till jobbet. Då tänkte jag självklart KAFFE. Går till köket och kaffe burken ör tom! Står och stirrar en stund måste drömma eller nått, tillbaks till verkligheten den var verkligen tom. Gick runt som en zombie ända tills min snälla pappa kom med kaffe vid lunch tid. Sicken skillnad med en gång pling , mig själv igen. Tänk vad en kopp kaffe kan underlätta vardagen för en två barnsmor:)
Linnea tjatade hela dagen om att gå till lekplatsen och klart vi skulle dit, milt väder , vindstilla ja perfekt för en stunds lekande. Är inte där allt för ofta lite lat kanske men det får det bli ändring på:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0