Vårdcentralen...

Imorse var jag med Linnea på vårdcentralen för återbesök av hennes öron. Hade öroninflamation i höstas så efter tre månader ska man på återbesök att se så det gått över, och det såg jätte bra ut sa doktorn och Linnea var så duktig hon... Allt gick så fort från att vi kom dit till att vi vart färdiga hos doktorn max 15 min :)
 
 
Den senaste veckan har jag haft sådan himla värk, förvärkar, halsbränna ja allt man kan få som gravid.. tror även att en del av slemproppen lossnat, haft sådant tryck neråt så det känns som att ungen ska ramla ut, som tur är har jag Linnea hemma som gärna hjälper till att städa och tvätta, min duktiga tjej... tror inte att lilla Saga kommer stanna i magen ända till 13 mars. Men vi får väl se :)
 

Kommentarer
Postat av: Maria Segedi

SOm att gå runt med en fotboll i underlivet =) Losec får man ta mot halsbrännan, hjälpte med en varannan dag för mig =) Vilken tur att barnen tycker allt är kul i den åldern så slipper du böja dig så mycket kanske =)

Svar: Galive tar jag mot halsbränna det är tuggtablett hjälper på någon minut bara men man kan ju ej ta dom för ofta. :)
lifeoftuvan.blogg.se

2013-01-30 @ 19:31:19
URL: http://theycallmemad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0