Lurad!

 
 
Det är allafall så jag känner mig just nu. Var iväg och köpte en barnvagn begagnad igår en brio sing. Och i annonsen verkade den bra och även igår kväll när jag och mammavar  iväg och köpte den. Var i ett källsrföråd så man såg väl inte så bra och ute var det mulet och regnigt. Allt verkade bra lastade in vagnen i vagnförådet hemma och idag när solen tittade fram såg jag framemot att få testa den med Saga i, å vad jag hade längtat. När vi kommit ut säger J vad är det för en vagn du köpt igentligen, den är ju helt skev, däcken var helt snea som om dom skulle kunna ramla av med en gång. Sprucken i handtaget och skiten , drar snett sånna saker man kanske inte ser i ettkällarförråd. Jag blev så besviken och kände mig så lurad att jag skäms.. Betalade ändå rätt mycket för ren "skit". Skulle aldrig kunna sätta min dotter i den för något i världen, får se om man kan lösa detta på något sett. Annars blir det att köpa en NY vagn som vi ska ha på resan. Min dotters säkerhet är klart viktigast! 
 
Saga som provsitter "skitvagnen"
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Fy vad tråkigt! Gud vad besviken man blir!!

Svar: Ja verkligen :(
lifeoftuvan.blogg.se

2013-06-28 @ 00:34:08
URL: http://minbebis.com/blogg/emmaemma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0