Dan före dan...

Ja imorgon är det den 13e mars och dagen då vår lilla älskade Saga kommer. Kan inte fatta att det verkligen är dags... har varit nervös sen jag vaknade imorse, tror inte jag kommer sova så mycket inatt. :)
I eftermiddags var vi och lämnade blodprov på sjukhuset ifall att jag skulle behöva blod efter snittet.
Nu är det snart dags att duscha med den speciella tvålen två gånger. Sen ska Linnea sova och jag ska sitta i soffan och ta det lungt dom sista timmarna och möla i mig massa mat, för efter midnatt får jag inte äta eller dricka något.
Håll nu tummar och tår för att allt går bra för oss imorgon bitti. 07:30 startar det :) Spännande !!
 
Sista magbilden tagen idag i vecka 39+4.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Äntligen!! Det kommer gå hur fint som helst tror jag :) Lycka till finaste syster ❤

Svar: Tack
lifeoftuvan.blogg.se

2013-03-12 @ 19:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0