Inför operation planerat kejsarsnitt...

Idag var jag och Johan iväg till sjukhuset för inskrivning på förlossningen inför snittet på onsdag. Fick träffa barnmorska som informerade lite vad som skulle ske och fick träffa förlossningsläkaren. Fick tid till narkosläkaren på tisdag alltså dagen innan min lilla prinsessa kommer. Och så fick vi såklart tiden när vi ska befinna oss på förlossningen på onsdagen, det blir tidigt de, redan 07.30...
Efter alla besök och prat med läkare åkte vi till apoteket och köpte Hibiscrub som jag ska duscha med hela FYRA gånger innan op, två på kvällen och två på morgonen. Håret kommer väl bli som svinto hehe:) och efteråt en mjuk hudlotion( efter op och vanlig dusch då man inte får använda någon lotion vid op).
 
 
Jag hoppas nu verkligen att lillan håller sig i magen tills på onsdagen, har haft en massor med värkar men vet dock inte om det är riktiga eller förvärkar... men ont gör dom, inte klockat eller nått än så hoppas dom håller sig oregelbundna så vi får vårt fina datum 130313.
 
 
Min stora bebis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0