Tisdag...

Dagarna går här hemma och imorgon blir Saga redan en vecka gammal :) Amningen fungerar väldigt bra denna gången. Kanske kan vara hallonbladstet som jag fortsätter dricka och som jag kommer att dricka tills jag slutat amma om ca 6 månader... Idag var min syster här också och tog en fika och då tog Linnea hela tio steg helt själv, mammas duktiga tjej! ❤
 
 
En nymatad mätt liten tjej har somnat på pappas bröst... 
Kläderna som Saga har är från newbie by kappahl.
De har så himla söta kläder!

Kommentarer
Postat av: Maria Segedi

Kappahl har alltid varit lite av en favotiaffär för mig oxå då de om man jämför, har de största kläderna. Dvs jämför man en lindex body med kapphl i samma str så är Kappahls nästan som en str större och räcker därmed längre, inte lika trånga heller. Kul att du kan amma denna gång, väldigt smidigt när det fungerar. Tycker Saga är lik sin pappa och helt olik Linnea! Vad kul att hon går nu! Nu får ni fullt upp =)

2013-03-19 @ 16:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0