Familjedag...

Idag packade vi iväg oss till slottskogen hela familjen.. Linnea bara älskar att titta på djur så när vi berättade att vi skulle åka till en djurpark och titta på grisar och hästar blev hon jätte glad. Åkte när hon brukar sova middag så tänkte vi att hon kunde sova i bilen men hon fortsatte sova och gick ej att väcka så hon sov i vagnen hela tiden ända tills det var dags att äta för lillasyster Saga och hemgång. Lovade henne en bulle då blev hon glad igen. Får åka till slottskogen fler gånger och då efter hon sovit :)
 
Lite bilder från idag...
 
på väg i bilen
 
 
 
På cafeet, inte lätt att fota en vild ettåring...
 
 
Johan tog bild på mig och sa att jag bränt mig på halsen, aa visst haha :D
 
 
Nu säger jag godnatt, Saga sover gott i sin vagga då är det dags att rulla in henne i sovrummet och oss andra med , imorgon väntar en stooor dag, spännande! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0