Hemmadag...

Idag har vi inte ens gått utanför dörren. Jag vaknade med huvudvärk och den har inte släppt än. Barnen busar på som vanligt och Linnea är på sin syster med tjuvnyp lite då och då. Fick en bild på sötnosarna iallafall när Linnea ville gosa med Saga i babygymet.
 
 
 
 
Igår hade vi fullt upp hela dagen lång... Var på efterkontroll på mvc och fick reda på att det var hela 71 dagar sedan jag var gravid. Vart tar tiden vägen? Sedan berättade pappa att Saga redan var 10 veckor, jag trodde 9 :) Undrar om den någonsin kommer gå i lagom fart eller om åren bara springer iväg nu när man har barn. Imorgon är det iallafall morsdag min andra och vi är bortbjudna till svärföräldrarna på grillning.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0