Magen 2 månader efter förlossningen.

Så här ser min mage/kropp ut 2 månader efter förlossningen. Vet att jag stoppade i mig alldeles för mycket sötsaker och mat men man ser ju inte på samma sätt att man gått upp när man redan har stor gravidmage.
Så nu i ca 2 veckor har jag kämpat med träning / lchf mat och det ger resultat. Gör även en matdagbok för vad jag stoppar i mig så det inte blir för mycket. Först nu vågar jag mig på träning då lilla Saga kom ut med kejsarsnitt och jag blev tillsagd att ta det lungt med tunga lyft och träning minst 5 veckor. Sen ammar jag ju inte utan ger ersättning på flaska, så jag tappar inga kg på det sättet heller. Så kämpa, kämpa så har jag föhoppningsvis nästan min vanliga kropp i juli månad!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0