Värme :)

Både igår och idag har vi hållt oss ute hela dagarna, så skönt med värme och sol. Igår var vi hemma hos mamma och solade hela förmiddagen och Linnea lekte massa med Oscars gamla leksaker och tyckte det var jätte kul.
och lilla Saga låg och sov i sin vagn.. Min syster/moster Vera var också med.
 
 
 
Idag var vi ute och promenerade i skogen och tog med oss en filt för vi tänkte sola och ställa barnvagnen i skuggan vid träden för barnen somnade så gott i vagnen, så traskade iväg och hittade en jätte mysig plats och mitt framför oss är en halv meter lång fet snok som sss mot oss och sträkte på sig, jag blev livrädd och började springa iväg med barnvagnen då ormar är det läskigaste djuret jag vet, medans Johan lungt tog en bild på den och tittade på den en långstund :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0