Helgen...

Hänt mycket nu i helgen så inte hunnit sitta vid bloggen. I fredags kväll var jag iväg och veckohandlade mat för hela veckan, med mig hade jag min syster och hennes kille och Linnea som var och shoppade undertiden, vissa har det bra:) .
I lördags var vi iväg på ikea och köpte lite lådor och hyllplan blandannat till Linneas nya rum.. Det var två trötta tjejor som missade den "stora affären" och vaknade lagom när vi startade bilen hemåt:). 
 
 
 
Och igår blev vår lilla Saga hela 7 månader och det firades med att första tanden tittade fram i underkäken. ( linnea fick oxå sin första tand prick på dagen fyllda 7 mån). 
 
Lilla Saga somnade gott efter kvällsvällingen...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0