Känslor...

Idag har verkligen vart en sådan dag, full med känslor. Just det att lämna bort sitt barn bara för några timmar på ett ställe som är nytt till människor man inte känner. Linnea trivs hur bra som helst på sin förskola och vinkar hejdå och är jätte glad när jag hämtar allt går hur bra som helst, hon är så duktig min stora tjej. Bara lite jobbigare för hennes mamma ( mig då). Har gått runt hemma hela dagen tittat på klockan , inte kunnat koppla av, vet att hon har det bra och vet vad hon gör och hur dagen är upplagd. Varför ska jag vara orolig... känner liksom att jag saknar henne. Första gången jag lämnar bort henne så, hon har vart med mig alla dagar ända sen hon föddes och helt plötsligt är hon inte hos mig dygnet runt och jag har inte 100 koll längre. Känner att gråten är nära men måste hålla minen för Saga urs hoppas detta går över och jag kan slappna av hur blir det annars sen när jag börjar jobba på riktigt. Kramar och pussar min fina Linnea extra mycket när hon kommer hem från dagis om dagarna. Linnea är bättre på det här än sin mamma.
 
 
En pyjamasklädd tjej strax före läggdags ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0