Lek&bus landet...

Imorse hade vi min lillebror på besök för han har påsklov, så då ville jag hitta på något extra kul med honom. Tyvärr ses vi inte så ofta bor en bit ifrån varandra och sen har jag ej tillgång till bil så ofta.
vi lämnade Linnea på dagis så åkte jag oscar och saga iväg på äventyr. (Lek&buslandet i gbg europas största lekland inomhus). Vart där förr men nu hade dom byggt ut och utökat för dom lite yngre barnen. Så rooligt vi hade det alla tre. Men jag märker på min kropp att den blivit äldre, inte lika smidig och rörlig som förr men det hör väl till åldrandet haha.
 
 
Först in på leklandet och oscar fick provåka  nya ringar man satt ioch åkte på en rutchbana.
 
Saga på nya avd. Musses godisfabrik För lite mindre barn 0-5 år. 
 
Oscar står på en snurrplatta, gjorde jag med tills jag flög all världenskos.  
 
Mina små hjärtan leker..
 
Vulkanen.. var en av oscars favoriter. Han fick tillomed mig till att klättra upp, verkligen inte det lättaste, men till slut gick det gällde att få in den rätta tekniken. 
Roligt hade vi iallafall och nästa gång får vi ta med hela familjen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0