Vår onsdag...

Började morgonen med att kliva upp strax före klockan 7, Saga som låg och roppade från sitt rum . Hon har sovit mycket bättre sen vi köpte en tjockare madrass , tre nätter i rad i egna sängen inte dåligt :). Sen var det bara att göra sig iordning öppna förskolan på schemat. Första gången där sen vi flyttat och båda barnen tyckte det var super kul. 
 
 
Stannade där ända till kl 13, sen somnade barnen gott i vagnen på hemvägen. 16:40 var det dags för Sagas första tandläkarbesök, 1 års kontrollen . Jag och Saga åkte själva mer smidigt så... Väl frame på parkeringen går jag ur stänger min dörr och ska öppna Sagas LÅST. Har nog aldrig blivit så rädd i hela mitt liv, allt stanna gick så där i slo... Som det kan göra i filmer. Kände i fickan ingen mobil klart allt låg i väskan som var I BILEN. Kände på dörren bakom och bagageluckan lika låsta dom med. Sprang till vårdcentralen skrek i panik hjälp jag har LÅST IN MIN BEBIS I BILEN. En mamma med dotter frågade är det keyless ja då går det alltid att öppna förardörren TACK för snälla hjälpsamma människor :D nu har jag lärt mig att alltid ha mobilen i jackan, puh vilken kväll det blev! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0