Nattuggla !

7e natten irad som Saga inte sover på kvällen/natten. Bara jag som gäller och att hon får sova på mig nära flyttar jag mig vaknar hon. Precis som en nyfödd bebis.
Nattskräck, kindtänder, växtvärk ja det kan vara vad som helst och det lär vi aldrig få reda på för hon kan inte berätta det. Men någon gång kommer det att försvinna och hon kommer kunna sova gott på natten igen men tillsdess får jag trösta, klappa, krama och vagga nätterna igenom så gott det går. Hoppas, hoppas det går över snart så vi alla får sova. Tur man är föräldraledig ett litet tag till :D
 
På bilden Saga ca 4 veckor gammal. Precis så vill hon ligga på mig och det är bara då hon kan slappna av och sova min lilla söta tjej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0