Sömn problem

Sömn är inget man är bortskämd med iallafall . Saga har länge haft sömn svårigheter nattetid. Vaknar flera gånger per natt och vill vaggas endast av mig och bara i soffan får hon ej som hon vill skriker hon tills det blir så. Jag försöker göra allt för att hon ska somna och ej skrika och väcka Linnea. På dagtid har vi bra rutiner som vi följer varje dag och 1 h sovtid på fm. Men ändå är hon vaken varje natt, jag ser solen gå ner och upp. Glad om jag ens hinner blunda innan det är dags att vakna!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria Segedi

KOm på en sak...testat låta Linnea sova över hos mormor? och så ta en dag där du åtminstone envisas med att inte behöva vagga Saga utan bara sova bredvid henne i soffan, som en mild övergång till en bättre rutin där du åtminstone får SOVA.

2014-06-18 @ 13:13:04
URL: http://theycallmemad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0