Mååndag !

Jaha då var det måndag igen. Igår vart jag iväg till ullared med min bästa tjejkompis, åkte tidig morgon kom hem sent på kvällen, hade en toppen dag helt enkelt :). J var hemma med barnen och allt hade gått bra här hemma såklart.
imorse bestämde vi oss för att gå till öppna förskolan inte vart där på precis en månad pga av sjukdomar hit och dit. barnen blev jätte glada och lekte och busa förfullt. Vid sångstunden var det som om jag fick en hammare i huvudet duunk! Huvudvärk, illamående,feber.. röd vecka igen, j*dra hormoner. Psckade ner två trottsiga barn i vagnen och promenerade hela vägen hem i ösregn. Nu sitter man och vilar i soffan och ungarna sover middag.. Vilar sig inför kalaset vi ska på ikväll... 
 
En liten bild från gekås med mig och mina idoler...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0