Vår värme...

Igår och idag har det vart strålande solsken hela dagarna. 
Igår var barnens kusiner här och lekte hela förmiddagen, både ute och inne jätte mysigt.
 
 
 
 
Idag var vi iväg till bvc med Saga, blir alltid lika irriterad när jag kommer därifrån. Idag hade S tydligen gått ner lite för mycket i vikt så vi får ge fetare mat samt olja i vällingen, längre hade hon iallafall blivit fick även sitt 1 års vaccin. När vi promenerade hem såg jag dessa fina blommor ett tecken på att våren närmar sig... Åh så jag längtat till varmare väder... Nu sitter jag i soffan och vilar efter att ha städat köket och blåst balonger och slått in paket, imorgon är det nämligen ingen vanlig dag för då är det Sagas allra första födelsedag :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0