Varma härliga dag...

Igår kväll bestämde jag att jag och barnen skulle ut idag hade ingen aning om att det skulle bli så fint väder. Klädde på oss runt 11 tiden, vantar, halsduk,mössa , jacka , stövlar och ut höll på att få en chock. Tittade på termonetern 14 grader! Dock försent att vända hem och byta om. Vi traskade iväg och letade roliga lekplatser i området och kan säga att vi hittade många gömda mellan hus och radhus.
Barnen var överlyckliga och ville verkligen inte sova någon middag . Saga somnade efter 2 tim och sen fick vi leka i 1 tim till så hon fick sova en stund inget emot Linnea som hade jätte roligt.
Somnade gott i sin säng 18:30 ikväll:). 
För mig blir det att sova nu imorgon ska jag upp tidigt och gå på loppis. En av mina vänner ska även stå och sälja imorgon , spännande! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0