Sätra brunn.

I fredags morse åkte vi till sala och sätrabrunn för att fira Johans morfar som fyllde 80år. 
med en bilfärd på ca 7 h. gick rätt bra med barnen ändå, när den ena sov var den andra vaken. Väl frame vid 3 tiden fick vi bo i stugor i sätra brunn. 
 
 
 
 
 
Allt var jätte bra, satt uppe länge och tjötade , åt tårta och hade trevligt. J's släkt på mammans sida bor där och systern med barn och farmor& farfar till våra barn bodde i stugorna med.
 På natten när det var dags att sova gick det inge vidare för mig, fick knappt någon luft, ögonen helt variga och ansiktet uppsvullet och nös konstant , dunkande huvudvärk , jag hade fått en allergi chock eller vad man ska säga. tål nämligen varken , damm, kvalster eller mögel och där fanns lite av varje. 
lördagen började inte bra om man säger så, kalaset skulle börja vid 13 och det var bara att bita ihop mellan nysattacker och så fortsatte det hela dagen och under middagen på restaurangen med så blev inte så mycket kort tagna och jag var inte så social heller sprang fram och tillbaks . 
 
 
 
 
J's moster fixade in oss på hotellet inärheten där jag duschade av mig och det kändes genast bättre. Senare på kvällen blev det paj och ost hemma hos henne , väldigt trevligt. 
 
Hotell rummet- familjerum.
 
 
På kvällen...
 
 
 
Nu nu sitter vi i bilen påväg hem och vi stannade precis för en bensträckare ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0