Lös framtand!

Nu i  eftermiddags hände en liten olycka . Barnen lekte i Sagas rum och så sprang Linnea ut i halen men snubblade / halkade med sina hala strumpor och flög rätt ner med ansiktet i golvet . (Brukar alltid ha anti- halkstrumpor men skulle prova vanliga).
Hon började gallskrika och jag började med det var väl inte så farligt, tills jag ser bloooood!
Hela ansiktet är fullt med blod , blod på golvet , rinner blod från munnen och L blir såklart rädd och skriket ännu mer , jag försöker lugna henne , ringer  mamma sen tandläkaren och dom vill vi kommer in på direkten. 
Jag vabbar ju med Saga som har hög feber dessutom ingen bil med bilstol hemma ja det blev kaos . J åkte från sin kurs och jag och L kunde åka till tandläkaren. Hennes framtand är lite lös men kommer växa fast igen , ingen hård mat på 3 veckor. Min lilla olycksfågel .
 
 
Min lilla sessa hittade många roliga leksaker i väntrummet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0