Mamma!

precis som rubriken lyder, ekar det mamma så väggarna skakar.. Saga är väldigt mammig och det är bara mamma som gäller ingen annan går bra. ( förutom morfar då).
Så varje morgon jag vaknar och ska göra mig iordning för jobbet ja då tar det inte många min innan lilla Saga oxå vaknar och skriker MaMMmA i högan sky!
Hon sitter bokstavligt talat fastklistrad på mig, får äta frukost med en klängig Saga gå på toa med en Saga i knät , klä på sig med en Saga som drar en i kläderna och skriker för full hals upp .
Och när vi kommit till dagis får fröken slita henne ifrån mig.
Och när jag väl är på jobbet har jag så dåligt samvete för att jag var tvungen att gå ifrån henne. Hoppas detta bara är en fas och går över snart! 
 
Helst av allt skulle jag vilja slippa jobba så jag kan vara med mina flickor dygnet runt som förr.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0