Måndag!

Måndag och min lediga dag från jobbet. Betyder även att jag fick vara med mina underbara tjejor hela dagen lång.. Helt underbart. 
Vi började med lite danspass i hallen. Jag står och sminkar mig och barnen dansar till musik med sina dockor det är vår tradition och dom älskart😜. 
 
 
Efter att jag äntligen hade fått in Linnea till att duscha så gick vi ut till lekplatsen vid 09 tiden.
 
 
min lilla Saga ville inte ha sina vantar på sig. Bara älskar denna bilden. Kanske en framtida studentplakat bild 😃. Haha. 
 
Saga vann iallafall som vanligt våra fajter och fick gå utan vantar.
 
Sen blev det lite cykling och bilåkning..
 
När lillasyrran äntligen har somnat för att sova middag efter lunchen blir det lite lugnare lek..
 
dagen gick iallafall i rasande fart och kl 15 kom J hem och middag lagades och nu sitter jag här i soffan ända som fortfarande är vaken. 
Tänker på att jag hellre skulle vilja vara hemma med mina hjärtan imorgon än att gå till jobbet, jobbar kväll. Nu blir det en kopp gott örtte sen sängen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0