Bara det bästa är bra nog !

I vinter ska dom ha det allra bästa. Ullkläder 100% merinoull . Har köpt lite då och då för billigt kan jag inte påstå att de är, men när mina barn går på förskolan och dom är ute mycket vill jag ej att dom ska frysa utan ha varma gosiga kläder på sig till vintern. Och nu är det inga underställ som ska vara under andra kläder utan är tänkt att ha bara som de är och då vill man såklart ha något lite finare än bara en färg . Samlingen  kommer fortsätta växa här hemma och i vinter har dom förhoppningsvis en hel ullgarderob hemma 😊. 
 
Här är lite merinoull till Sags som  damp ner i lådan igår. Tröja från name it & byxor från papfar.

Kommentarer
Postat av: Maria Segedi

Och när iSabelle växer ur sina kan du få köpa så blir det billigare =) Hon är en fryslort och har i flera olika tjocklekar =) Rekommenderar minimundus.se deras tunna använder mina som enda pyjamas på vintern =) De har alltså på dem dygnet runt. Behöver inte tvättas ofta alls. Använder då ullschampo från samma butik.

2014-09-29 @ 14:43:46
URL: http://theycallmemad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0