Långa tisdag !

Imorse var det dags för tjejornas första dagisdag på ca 2 veckor. Jag började jobba redan 07 så dom var där först av alla . Linnea hade bara gått och lagt sig och sov så gott i 30 min, hon som aldrig sover middag annars. Och ikväll somnade dom på 3 sek vid 19 tiden och sover fortfarande.. Det tar på krafterna att gå till förskolan .
Och åter igen fick jag beröm av en förskolelärare hur duktiga vi är med barnen och vilket bra jobb vi gör "för det är ju väldigt tätt mellan barnen , och ni är så duktiga och dom kan så mycket". Man vet ju inte riktigt vad man ska svara tillbaks så ler lite generat och säger tack vad roligt att du tycker de 😜. 
 
 
 
Kolla in den här trötta tjejen och här var klockan bara 17 ..
Min söta lilla "bebis". för det var precis det en mamma som skulle hämta sitt barn trodde att Sags var. "typ duktig bebis som kan gå". Hon är 18 månader och har inte riktigt fått igång hårväxten än 😊😜. Tänk vad lite hår på huvudet kan göra . 

Kommentarer
Postat av: Moster-Vera

Hon brås på sin moster Saga! Haha! Inte lätt utan hår asså... Och du har jätteduktiga och fina tjejer, du ska vara STOLT'!

Svar: Tack 😊
lifeoftuvan.blogg.se

2014-10-01 @ 14:38:36
Postat av: Maria Segedi

Haha vänta bara! snart exploderar det! Så var det med Dominics hår oxå =)

Svar: Hoppas 😜
lifeoftuvan.blogg.se

2014-10-01 @ 16:45:51
URL: http://theycallmemad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0