Lite smått panik!

Igår kväll när L skulle ta på sig sin pyjamas såg jag att hon hade utslag på ryggen ca 8 st samlade nästan på samma ställe. Första tanken som slog mig var vattkoppor ! Dom kliade och L var ledsen. Jag googlade och ju mer jag sökte ju mer lät det som vattkoppor.
Därför höll vi henne hemma från förskolan idag för att avvakta och se om det blev fler osv . Bsrnen var hemma med J medans jag var på jobbet jätte orolig för L och googlade massa olika saker. 
 
 
Nu tror jag inte det är vattkoppor för dom håller på att försvinna och L har ej ont mer. Men vad tusan var det hon fick? Kanske bett av något kryp . L är väl skrubbad alla sängkläder bytta och tvättade. Småkryp är något jag verkligen inte gillar. 
 
Mina underbara barn...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0