Fredag

Då var det äntligen fredag och jag får vara tillsammans med min familj. 
Kan ju bara säga att jag är ganska besviken på barnens nya förskola.
 L kommer hem med bajskorvar som har suttit fast i rumpan i flera timmar. Och Saga som numera är blöjfri och kissar på pottan sen mitten på juli. Har bara kissat i blöjan hela dagen på dagis. När jag frågar varför hon inte kissat på pottan säger hon vet inte, dessutom var hon genomblöt och kall om kläderna när jag kom. Detta är inte ok?! När jag frågar läraren hur dagen har varit med alla mina vanliga frågor hur gick nattningen , maten , toabesök osv .Ja då får man bara bra till svar. 
Jag bara önska det kunde fungera flyta på .. Om det inte blir bättre byter vi förskola snart . Ledsen man blir. Man vill ju bara att ens barn ska ha det bra.


Nu på kvällen blev det lite filmmys, behövdes verkligen efter denna .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0