Linnea 3 år.

Nu är Linnea 3 år fyllda precis. Tänk att för 3 årsen kom hon till oss lite annorlunda än det var tänkt från början men i samma stund jag såg henne blev jag världens lyckligaste. Jag hade blivit mamma och jag var inte längre viktigast utan den nya lilla människan jag hade i famnen . 
Sen första stund jag såg mitt lilla barn har kärleken bara växt starkare och starkare . 
Jag har fått se min dotter le sitt första leende säga sina första ord ta sina första steg. Nu har hon en egen liten personlighet och är så klok och förstående, min älskade lilla Linnea. Grattis på födelsedagen💕 .
 
 
Idag väcktes Linnea med sång och paketöppning , sen blev det bushuset som L ville åka till , vidare till hennes bästis Matilda en sväng och sen hem och baka klart tårta . Lite gäster och fika med sång Och paketöppning. 
Sen var det en trött tjej som somnade vid 20 tiden , glad och nöjd med dagen som varit.
 
Nya boken + elefant dräkten ..
 
Bushuset... 
 
Tårtan ...
 
Paket öppning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0