3års trots !

Någongång måste vara den första.
Idag hade Linnea 3års trots deluxe!
Började redan när jag hämtade dom på dagis, då sprang hon ut på gården i bara strumpor och sen blev det värre och värre gångvägen hem som i vanliga fall tar max 10 min tog idag 1,5 h. 
Sprang ifrån mig la sig och skrek , sparkades och hade sig.
Lillasyrran blev rädd och sprang hon med fast åt andra hållet. Fatta att jag var trött när alla väl var inne i huset . Trotset var inte slut där utan höll i sig till L somnade på kvällen .
svårt hur man ska agera i ett sådant skede.. Jag försökte först trösta och lugna utan framgång sen när de ej fungerade lät jag henne vara men de hjälpte inte de heller.  
Någon som vart med om något liknande ? Tips ?
 
 
Min lilla lilla Linnea. 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0