Bästa som finns!

Det bästa som finns är att få vara ledig från jobbet och vara tillsammans med mina tjejor hela dagen lång. Idag har vi tittat på film , lagat mat och vart ute och lekt i regnvädret. 
L fick bestämma och hon ville ut och hoppa i vattenpölar så då gjorde vi de. 
 
Mitt lilla busfrö så mycket kärlek 100% ❤️
 
Min prinsessa är helt inne i filmen.. 👍
 
Ut och plaska. Finns inget dåligt väder bara dåliga kläder( jag hade oxå stövlar regnkläder)
 
På tork. 
 
Saga testar gränser.. Hon hade definitivt inte öronen med sig till matbordet 😂😜👍
 
Om ca 3 veckor börjar jag på mitt nya jobb, dagtid inga kvällar helger och inte ledig mitt i veckan det sisst nämda känns lite tråkigt , för är så mysigt att bara vara och inte behöva massa måsten mitt i veckan lite som förr när man var föräldrarledig. Men man vänjer sig säkert . 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar din blogg. :-) Oscar

Svar: Va roligt :)
lifeoftuvan.blogg.se

2015-03-31 @ 09:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0