Sicken dag!!

Saga min minsta är väldigt mammig när jag gör mig iordning på morgonen är hon klart med och ser till att mamma blir fin. Idag var det hon och dockan som satt som publik . 
 
 
När barnen hade lämnats på dagis var det dags för mig att bege mig till gruppinterljuvn jag hade blivit kallad på ( sökt nytt jobb ). Kan inte fatta att jag var så nervös. Några timmar senare väl hemma barnen hämtade och jag äntligen lugnat mina nerver lite ringer dom igen och frågar om jag är intresersd av en mer personlig interljuv. Så nu på Tors ska jag på interljuv igen och ännu mer nervös. Hur ska detta sluta? Vad har jag gett mig in i? Ibland får man ta modet till sig och vara lite tuff. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina du,du är duktig o stark tjej,kramis

2015-03-30 @ 22:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0