Inte riktigt haft tid...

Som rubriken lyder har jag inte riktigt haft tid att blogga , ska ge det ett försök igen. Mår bra när jag får prata av mig lite här... 

Vi startar med fredag... 
After work med bästa arbetskollegorna på en pub i Gbg, åt god mat , slutade med karaoke och dans och lite alkoholhaltiga drycker på det. Mycket trevlig kväll. 


Lördagen var man inte lika pigg så fick bli lugna lekar med barnen lite inne och lite ute... J var iväg och tittade på golv till sovrummet men hittade inget. Blir till att sova ute i v-rummet minst 1 v till.



Söndagen tillbringade jag i Ullared - gekås med vänner. Blev en del shopping och slutade med att det flög ur saker ur min vagn precis innan kassan som det alltid gör då jag tror saker är onödiga jag plockat på mig hehe ...
mest barngrejer... Där är vagnen bara halvfull lagom till lunchpausen.
lite fika några timmar senare...


Ett halloween konstverk jag gjort inköpt på gekås...

Måndag... Tillbaks på jobbet men ack så ont i halsen , känns som någon tryckt ner en gås... Måndagar är en av mina träningsdagar men blev till att åka hem och vila upp sig inför morgondagen . Lite ingefärate och halstabletter från Apoteket och jag hoppas vara på fötterna igen imorgon.,,

Nu blir det strax sängen ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0